.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید صدهزار نفر از نمایشگاه پاییزه در ساری

عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی ساری گفت: از آغاز برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه ساری تاامروز 100 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

به گزارش مهر، نمایشگاه فروش پائیزه مرکز استان مازندران 20 شهریور ماه با حضور تولیدکنندگان و توزیع کنندگان اقلام مورد نیاز فصل مدرسه در ساری گشایش یافته بود.

مدیر نمایشگاه پائیزه مرکز مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه به خبرنگاران گفت: بیش از 200 غرفه برای برپایی این نمایشگاه اعلام آمادگی و حضور کردند.

عباس رمدانی بیان کرد: در این نمایشگاه اقلام مورد نیز فصل مدرسه اعم از کیف و کفش، لوازم التحریر و لباس با تخفیف بیش از 20 درصد ارائه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی ساری هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به اقشار آسیب‌پذیر و تنظیم بازار عنوان کرد.

رمدانی با اعلام اینکه 60 درصد فروشندگان و تولید کنندگان این نمایشگاه را فعالان مازندران تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: بقیه را فعالان تولید و توزیع خارج از استان مازندران تشکیل می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی مرکز استان مازندران ساعت بازدید و خرید از این نمایشگاه را 10 صبح تا 10 شب اعلام کرد و تصریح کرد: این نمایشگاه تا 30 شهریور برپاست.

رمدانی حداقل فضای نمایشگاهی مرکز مازندران را سه هزار متر مربع اعلام کرد و یادآور شد: برای کمک به اقشار آ‌سیب‌پذیر تخفیف 20 تا 25 درصدی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.